Home » » Testimoni Pengguna Avail

Testimoni Pengguna Avail

adverticement
Rozita Othman, Klang, Selangor Kembung perut, kebas kaki & tangan
Saya sering mengalami masalah kembung perut kerana selalu mengambil makanan yang sejuk-sejuk. Saya juga mengidap kebas kaki dan tangan disebabkan saya telah empat kali menjalani pembedahan untuk bersalin.
Sejak memakai FC Bio Sanitary Pad yang dikeluarkan oleh Avail Beauty Sdn. Bhd., saya tidak pernah lagi mengalami kembung perut walaupun mengambil makanan yang sejuk-sejuk. Saya juga telah pulih dari kebas kaki dan tangan yang selama ini menganggu kesihatan saya. Terima kasih kepada Avail Beauty Sdn. Bhd.

Jainun @ Zainun Sedian, Kota Kinabalu, Sabah Senggugut kronis, sakit perut & migrain
Sejak remaja, saya telah mengalami masalah senggugut kronis yang mengakibatkan sakit perut dan migrain yang amat sangat, sehingga saya terpaksa mengambil cuti setiap kali datang haid. Alhamdulillah, setelah saya menggunakan FC Bio Sanitary Pad yang dikeluarkan oleh Avail Beauty Sdn. Bhd., masalah tersebut sudah sembuh. Sekarang, saya berasa tidak sakit walaupun datang haid. Waktu haid juga berkurang dari tujuh hari menjadi empat hari saja. Terima kasih kepada Avail Beauty Sdn. Bhd. kerana menjadikan kehidupan saya lebih segar

Siti Sabrina Ahmad Faris, Shah Alam, Selangor (Senggugut teruk & ketahanan badan yang lemah)
Saya adalah seorang pelajar. Setiap kali datang haid, saya mesti mengambil cuti disebabkan oleh masalah senggugut yang sangat teruk. Daya ketahanan badan saya agak lemah dan berat badan saya hanya 35 kg dengan ketinggian 157 cm.
Setelah menggunakan FC Bio Sanitary Pad dan mencuba Woman LobataAvail Beauty Sdn. Bhd.. selama 2-3 bulan, saya tidak perlu mengambil cuti lagi semasa haid. Daya ketahanan badan saya semakin kuat sebab saya berasa lebih berstamina dan cepat pulih dari sakit. Kini, berat badan saya telah meningkat kepada 45 kg. Saya berasa sungguh berkeyakinan.

Ayesha Adisti, pelajar, (Medan)
Setiap datang haid, saya sering tidak masuk sekolah disebabkan oleh senggugut. Daya tahan tubuh saya lemah.
Setelah memakai Bio-Sanitary Pad “Avail” dan konsumsi Nutrisi selama 1 bulan, sakit senggugut saya hilang dan aktifitas sekolah lancar. Daya ketahanan tubuh saya meningkat dan stamina makin baik dan jarang sakit.



0 komentar:

Posting Komentar

Diberdayakan oleh Blogger.